onsdag 22. mai 2013

Never-ending Card, Sarah Kay

We have a new challenge from Stampavie and More.
This week we have the theme:
 
Ribbon and/or lace
 
I made a Never-ending card with this adorable image from Sarah Kay, Stampavie:
 
 Sofia wishes:
 
 
Front:
 

Design papers from Maja Design and stamps from Stempelglede, North Star Stamp:



 Stamps from Tim Holtz, Dylusions:


Back; Design paper from Pion Design and stamps from Stempelglede and Tim Holtz :


 


Image: Sofia wishes, Sarah Kay, Stampavie
Stamps from Stempelglede, Tim Holtz, Dylusions,
I have painted the image with Distress Ink and distressed the edges with Crackle Paint; Picket Fence and Distress Ink; Vintage Photo.
DP from Maja Design and Pion Design.
Dies from Spellbinders, Memory Box, Magnolia, Tim Holtz
Vintage Seam Binding, lace, buttons, pearls, Liquid Pearls, brads, silver-roundelles, Glossy Accent, Stickles; Star Dust.

 Creatalicious: For the Girls

6 kommentarer:

  1. Artig dette kortet. Fine farger du har brukt. Tar liksom aldri slutt når du snur og vender på dette.
    Tror jeg laget et slikt for mange år siden, var litt putlete om jeg husker rett.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Good Morning sweetie this is just stunning I love the colour choice too, perfect in every way huggles Pops x x x

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott neverending-kort! Nydelige farger og så flott dekorert på alle sider. Jeg har aldri prøvd meg på denne typen bretting, men har planer om et barnekort snart. Gjenstår å se om jeg får det til... Jeg får komme tilbake hit og hente inspirasjon :)
    klem Unni

    SvarSlett
  4. I think this is just amazing and to me so fresh! Must learn how to make one myself. :)
    Coloring of image is perfect!
    Have a nice day!

    SvarSlett
  5. What a beautiful card.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  6. So beautiful Annie and such a fabulous design.
    Adorable image - beautifully coloured.
    Debs xx

    SvarSlett