onsdag 27. oktober 2010

119 - Motivet julekort

It is Wednesday again and we have
a new challenge from Stampavie and More.
This week we have the theme:

CHRISTMAS


Here is my card:



Image: Angel Girl, Motivet
Text: Kreativ Hobby
I have painted the image with Distress Ink
The edges are distressd with Aged Mahogany.
Bazill, DP from Majas Design and
Paperflowers from WOC, organdyribbon, silvercharm, Swarovski
Glossy Accent, Stickles: Star Dust, Fired Brick and Crystal
Pine Needles punch and Heart Borderpunch from MS

I have used this lovely sketch from Motivet:



Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. Deilig skisse dette her. Jeg låner den jeg om det er greit?
    Aldeles lekkert kort du har laget Anne. Du maler så fint og figurene kommer til liv!

    Nydelig pyntet også.

    Klemmer fra Renate

    SvarSlett
  2. Herlig motiv og nydelig pyntet og fargelagt Anne!:) er glad i denne lille vakre og søte englepiken selv jeg:).
    Ønsker deg en super herlig dag!
    Klem, Ellen:)

    SvarSlett
  3. So wonderful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Jeg gir meg over av alt det nydelige du lager, altså. Så utrolig nydelig dette var,- dette også!! *sukk*

    SvarSlett
  5. your cards are beautiful, I love all, paper, colors, all .....

    SvarSlett
  6. Hi Anne
    this is gorgeous ,I love your papers and ebellishments and the image is so cute.
    Hugs Kaylou xoxo

    SvarSlett
  7. Your cards are gorgeous, Anne!
    Hugs Gisela

    SvarSlett
  8. an adorable Christmas card! such a cute image and pretty details.
    hugs, annie x

    SvarSlett
  9. Et nydelig julekort fra deg igjen Anne! Vakkert malt motiv som alltid.
    Jeg har mått melde meg av treffet på fredag siden jeg skal på fjellet. Dere får kose dere, og så får jeg håpe vi sees på neste treff!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett