søndag 17. oktober 2010

113 - Autumn, Sarah Kay

I have made a new card with this adorable image from
the new Autumn Winter collection from Sarah Kay.

Chloe watching the trees in the autumn wind:





Image: Chloe watching the trees in the autumn wind
I have painted the image with Distress Ink.
The edges are distressed with Tea Dye, Vintage Photo and Walnut Stain.
Bazill, DP from Majas Design
Paper flowers, lace, rhinestones, pearls
Border Punch and punches from MS

My card is for these challenges:
7Kids: Flowers and layers
ABC: F is for Flowers
Scrappiness Creates: Høst, brun, gul, orange og grønn
And I have used this lovely sketch from Sketch and Stash:


12 kommentarer:

  1. Hmmm... jeg kan ikke se kortet ditt, jeg, det er bare et rødt kryss der. Stikker innom og sjekker senere :-)

    Ha en kjempefin søndag!

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. WOW this is gorgeous! luv the beautiful image & colours ....thanks for joining us at Sketch & Stash this week.

    xx Lizzy & DT girls xx

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for at du la igjen spor etter deg i korttråden min på scrapping.no. Jeg tok et besøk i bloggen din jeg... :)
    Jeg er imponert over alt det lekre du lager! Tok sjansen på å legge meg til som følger uten å spørre først ;)
    Etter at jeg startet med blogging, så er det vanskelig å henge med på alt som skjer på scrapping :)
    Takk for titten og for at du deler og inspirerer masse!
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  4. So wonderful card Anne,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  5. Beautiful work! Thanks for joining us at 7 Kids Challege!

    SvarSlett
  6. Amazing card! ♥

    Thanks for joining us at Flowers and Layers challenge this week at 7 Kids College Fund Challenge blog. ^_^

    Hugs,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    SvarSlett
  7. Gorgeous card and wonderful image, love those colours and the flowers. Thanks for joining us at ABC this time.
    Donna x

    SvarSlett
  8. Et lekkert kort i nydelige farger!!
    Utrolig flott SK motiv...flott fargelagt!!
    Bare så fint med blondene og hjerte punchen sammen:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Nydelig kort i fine høstfarger!

    SvarSlett
  10. Beautiful card, I love the image and details. Thank you for joining in the Sketch and Stash this time.
    Cathy xx

    SvarSlett
  11. Gorgeous card, lovely colouring on the stamped image and love the flowers too. Thanks for joining us at Sketch n Stash challenge this week,

    Nicola

    SvarSlett
  12. So beautiful. I love the distressed feel of the card! Thank you for joining us at 7 Kids College Fund Challenge!

    Julie

    SvarSlett