torsdag 9. september 2010

97 - Sarah Kay Autumn and Winter Collection

Have you seen the
NEW Sarah Kay Autumn and Winter Collection?
They are all so adorable!

I have a card with Eloise and Mimi saying Hello to show today:




Image: Sarah Kay
I have painted the image with Distress Ink.
Bazill. papers from Maja Design and Magnolia,
lace, pompoms, organzaribbon, paperflowers from Wild Orchide,
Spellbinder dies, Martha Stewart borderpunch and pine punch.
Crackle Paint and Stickles - Star Dust.
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. So beautiful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. Jeg blir bare såå inspirert når jeg ser dine kort Anne!!:) Motivene, fargeleggingen, pynten, ark..alt er så delikat, lekkert og flott sammensatt:).

    Ønsker deg en super dag!:)
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  3. Åh, så nydelig! Så lekre fargesammensetninger og detaljer, og motivet er helskjønt!

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert! Tror jeg må sjekke ut denne julekolleksjonen :)

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Næ, så lekkert! Nydelig motiv,- jeg må visst ta en nærmere titt på den kolleksjonen :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  6. Ååhhh!!! Tenk, jeg har helt glemt å sjekke denne nye kolleksjonen! Og jeg som stadig vekk er innom siden deres da. Nå skal jeg straks ile inn der!
    Kortet ditt var fantastisk nydelig! Helt utrolig lekre farger, og så maler du jo som en drøm da. Sukk, så vakkert!
    Klem

    SvarSlett
  7. WOW !!!!
    Dette var rålekkert.
    NYDELIG FARGELAGT MOTIV, og nydelig oppsett.
    Fantastisk !!!
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Utrolig nydelig fargelagt Anne og så herlig motiv (",) Absolutt VAKKERT!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  9. WOOOW...nydelig!!! Lekkert oppsett og det nye motivet var jo helskjønt og du har fargelagt det helt fantastisk. Må rett inn å titte på de andre nye. Det bare må bli noen Sarah kay motiver skjønner jeg. Hehe.
    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  10. Lekkert kort!! Helt nydelig fargelagt det søte motivet og flott pyntet.

    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Nydelig kort Anne! Flott "malejobb" som vanlig. Koselig motiv.
    Ønsker deg en flott helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett