fredag 13. april 2012

Margaux is painting

I have a project with an adorable image from Sarah Kay, Stampavie to show today.




I  stamped Margaux is painting on Letraset Cartridge Paper,  270g
 and colored the image with my Promarkers.

I  made a book and stamped a lot of images inside. 
I will colour them in different colour-combinations with my Promarkers:



The Colour-Chart from Letraset:


Image:  Margaux is painting, Sarah Kay, Stampavie.
DP from Majas Design
I have distressed the edges with Crackle Paint; Picket Fence.
Lace, Organdy dot ribbon, button, feather, pearls, Retro-flowers, Crackle Accent, Stickles; Star Dust.

CES: Swirls and pearls
Top Tip Tuesday: Spotty Dotty
Scrapperiket: Perler og bling
Paper Sundaes: Sundae Bar (Lace and Die-cuts)
Bunny Zoe: Ribbon or twine

12 kommentarer:

  1. Wow! Framsida på boka var kjempeflott! Stilig med stempel som er i svart/grå farge. Og en kjempeflott ide som også er så nyttig! Du har ikke tenkt å dele noen av sidene inni boka med leserne da?? ;) Jeg er fersk på fargelegging med Promaker, så jeg kunne godt ha tenkt meg å sett innsidene.

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Wow denne boken var kjempefin, motivet på utsiden var kjempefin i de fargene:) Dette ser ut som at det er et kjempeprosjekt, denne boken din, skulle gjerne ha tittet litt inni denne spennende boka, her er det nok mange gode tips og ideer for oss nybegynnere:) Klem Kari-Mette

    SvarSlett
  3. So beautiful Anne.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  4. Dette er helt nydelig! Først så jeg den fine forsiden og ville ta en nærmere titt, og så så jeg at du hadde laget deg en hjelpebok, og da falt jeg jo helt for den idéen!

    SvarSlett
  5. This is amazing.....adore your lovely coloring of this image!
    Looks like a black and white photograph!

    SvarSlett
  6. Wow - this is stunning!! Beautiful cover and then the inside - what a great idea! Thanks for joining us at CES Challenges this week, Juliexx

    SvarSlett
  7. Nydelig fargelegging:D Bruker selv promarker, men får ikke til en svart/hvit effekt. Hvilken farger bruker du til det?:)

    SvarSlett
  8. Skikkelig flott kort du har laget .)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  9. Fint kort ♥ Tusen takk for at du deltar på April utfordringen til Bunny Zoe's crafts

    SvarSlett
  10. Nydelig motiv som er flott farget, Anne!
    Og boka er ett utrolig flott hjelpemiddel :)
    Jeg har hatt min bok i litt over året, og den er full av nyttige tips, kombinasjoner og ikke minst utrolig nyttig når man har papirer og vil matche fargene ;)
    Kos deg med tusjene!
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  11. Your card is beautiful! LOVE your idea of your book too, I keep a list of my combos in a book! Thanks for playing along with us at TTT with our spotty dotty theme! hope to see you again soon! Good Luck xx

    SvarSlett
  12. Å, for en genial idé! Denne boka kunne jeg tenkt meg å studert nærmere. Her kan en promarker-nybegynner (som egentlig har hatt tusjene i over to år) fått mange tips!

    SvarSlett